Α΄ Γυμνασίου: Στην Α΄ γυμνασίου θέτουμε τις βάσεις ώστε οι μαθητές μας να κατανοήσουν την ανάγκη εκμάθησης της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας ως χρήσιμο εργαλείο στην κατανόηση της Νέας Ελληνικής Γλώσσας.
Γίνεται προσπάθεια να αγαπήσουν τα Αρχαία Ελληνικά και να προχωρήσουν χωρίς γνωστικές ελλείψεις στη Β΄ Γυμνασίου.
Β΄ Γυμνασίου: Στην Β΄ γυμνασίου προσπαθούμε οι μαθητές να κατανοήσουν τις πρώτες μορφoσυντακτικές δομές της αρχαίας ελληνικής γλώσσας καθώς και να κατανοήσουν σε βάθος τα κείμενα που εμπεριέχονται στην διδακτές ύλη. Με συνεχείς επαναλήψεις και διαγωνίσματα προετοιμάζουμε άριστα τους μαθητές για τις γραπτές δοκιμασίες.
Γ΄ Γυμνασίου: Στην Γ’ γυμνασίου είναι απαραίτητο να δωθεί έμφαση τόσο στα κείμενα αρχαίων ελλήνων συγγραφέων κατανοώντας τη συντακτική τους δομή όσο και στα σύνθετα πλέον γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα ώστε οι μαθητές να αντιμετωπίζουν τις εξετάσεις με επιτυχία και ταυτόχρονα να προχωρήσουν χωρίς δυσκολίες στην Α΄ λυκείου.
Α΄ Λυκείου: Στις Α΄ λυκείου οι μαθητές αντιμετωπίζουν ένα νέο τρόπο προσέγγισης των αρχαίων κειμένων καθώς και ένα νέο τρόπο εξέτασης με την εκ νέου εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας από το 2021. Στόχος μας είναι η ομαλή μετάβαση στο λύκειο και η σωστή προετοιμασία των μαθητών με βάση τις απαιτήσεις των εξετάσεων.
Β΄ Λυκείου: Οι μαθητές προσανατολισμού Ανθρωπιστικών σπουδών έχουν τη δυνατότητα στοχευμένης προετοιμασίας με βάση τη γραμματική και το συντακτικό ώστε να μπορέσουν να έρθουν σε επαφή με το άγνωστο Αρχαίο κείμενο και να τεθούν οι βάσεις για την προετοιμασία της Γ΄ Λυκείου. Ταυτόχρονα δίνεται έμφαση στη μελέτη των κειμένων για την κατάκτηση της διδακτέας ύλης από τους μαθητές.
Γ΄ Λυκείου: Σε αυτό το στάδιο με μεθοδικότητα και οργάνωση, αξιοποιώντας τις βάσεις που έχουμε θέσει τις προηγούμενες χρονιές στοχεύουμε στην άρτια προετοιμασία των μαθητών με στόχο την επιτυχία στις Πανελλήνιες εξετάσεις. Οι τακτικές επαναλήψεις, τα διαγωνίσματα και οι προσομοιώσεις των εξετάσεων μας δίνουν την ευκαιρία να έχουμε πλήρη εικόνα των δυνατοτήτων των μαθητών ώστε να καλύπτονται σε σταθερή βάση οι ελλείψεις και να φτάσουμε στο βέλτιστο αποτέλεσμα.

Η Διδασκαλία
Το Εκπαιδευτικό Σύστημα που εφαρμόζουμε στο Φιλολογικό Φροντιστήριό μας οδηγεί τους μαθητές πιο κοντά στον στόχο τους.. Συγκεκριμένα:
- Προσαρμόζεται στο επίπεδο της κάθε ομάδας
- Καλύπτει κενά που ενδεχομένως υπάρχουν
- Επικεντρώνεται στην εμπέδωση των γνώσεων
- Επεκτείνεται σε θέματα αυξημένης δυσκολίας
- Η ύλη ολοκληρώνεται έγκαιρα και υπάρχει ο απαραίτητος χρόνος για τις τελικές επαναλήψεις